
Již vám nebude nic bránit komunikovat s různými zákazníky a nabízet zboží podle potřeb. Uživatele lze řadit do uživatelských skupin a těmto skupinám lze přidělit fixní procentuální slevy. Případně nastavit speciální ceny na různé položky. Dále můžete vytvořit neomezený počet dealerských tříd pro naprosto přesné zacílení na konkrétního klienta. To vám zaručí širokou návštěvnost zákazníků a tím vyšší obraty. Výhodou je i vytvoření katalogu, kde si může zákazník udělat představu o výrobcích. Tyto i další funkce automaticky získáte při tvorbě e-shopu na míru od WebCzech.
Systém pamatoval i na to, že zákazník především nakupuje očima. Pokud má vše v obchodě přehledné, získá tím snadnou orientaci a také se do takového e-shopu bude rád vracet.
E-shop, který umí prodávat
Jedině takový obchodník, který rozumí svým zákazníkům, bude mít zaručený úspěch ve svém podnikání